فرزندان ایران : مثبت بیندیشیم

این وبلاگ متعلق به مثبت اندیشان مى باشد .

فرزندان ایران : مثبت بیندیشیم

این وبلاگ متعلق به مثبت اندیشان مى باشد .

هیچوقت فراموش نکن؛
اگر حس روییدن در تو باشد;
حتی در کویر هم رشد خواهی کرد...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

تو باید سختی ها را متحمل شوى

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۳۸ ب.ظ

فرار نکن دوست من، تو باید سختی ها را متحمل شوى

این سختی ها صیقل توست

مگر تو نمی خواهی آینه شوی

شفاف شوی ؟

باید کسى تورا صیقل دهد

تو را با ابریشم که صیقل نمی دهند،تو را باید با جسمى سخت سنگ و سمباده صیقل داد نگران نباش .

نگو من چه کار کرده بودم که گرفتار این مشکلات شدم .؟

دلت باید قرص باشد عزیز من

تو که سابقه رحمت خداوند را دیده اى.

خداوند به تو چشم داده، گوش داده

میبینى که مسیر حرکت تو را چه خوب تنظیم کرده . حالا اگر چهار روزى چیزى را منع کرد نگران نباش. با او قهر نکن.

در خانه ی دیگری نرو...

این تـراژدى بـراى پـاک شـدن تـوست بـراى پالایـش روح تو. به او اعـتماد کن 🤍🌱

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۰۳
مریم سلیمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی