فرزندان ایران : مثبت بیندیشیم

این وبلاگ متعلق به مثبت اندیشان مى باشد .

فرزندان ایران : مثبت بیندیشیم

این وبلاگ متعلق به مثبت اندیشان مى باشد .

هیچوقت فراموش نکن؛
اگر حس روییدن در تو باشد;
حتی در کویر هم رشد خواهی کرد...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی! تصویب شد ...

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۲۸ ب.ظ

اصلا خوب می‌کنید همه چیز را به روی ما می‌بندید، خوب می‌کنید تمام هم و غمتان فیلترینگ و حذف و سانسور و این جور چیزهاست، خوب می‌کنید ذهنتان مطلقاً به فکر نابودی و ویرانی‌ست و آبادی و ساختن را بلد نیستید!

اصلا شاید اینجوری به قول خودتان -وقت بیشتری داشتیم به کارهامان برسیم!- مثلا زمان بیشتری داشتیم بخاطر قطعی‌های مکرر برق و آب عصبانی شویم، و شاید بیشتر کتاب خواندیم و آگاه‌تر شدیم. شاید بیشتر تاریخ خواندیم و دانستیم باید چه‌کار کنیم، شاید اینجوری زمان بیشتری داشتیم فکر کنیم و راه را از بیراهه بشناسیم و هر زمان هم کسی آزارمان داد و حقمان را خورد و پا بیخ گلوی منزلت و شعور انسانی‌مان گذاشت، برویم توی واقعیت یقه‌اش را بچسبیم و هی اینجا و توی دل ماجرایی که نیست، بار هیجان و اندوهمان را خالی نکنیم.

اصلا گردش آزاد علم و اطلاعات می‌خواهیم چه‌کار؟ گوگل و آخرین مقالات و کتاب ‌‌ها و اخبار روز جهان می‌خواهیم چه‌کار؟ اصلا به ما چه که یک عده، کار و کاسبی‌شان در این پلتفرم‌هاست و با قطع اینترنت بین‌الملل، کل اقتصاد و نظم جامعه از هم می‌پاشد!!!

خوب می‌کنید... اصلا آدم خوب است مدام به عقب برگردد، شاید آنجا چیزی جا گذاشته یا باید چیزی را تغییر بدهد. برگردید، بیشتر برگردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۶
مریم سلیمانی