فرزندان ایران : مثبت بیندیشیم

این وبلاگ متعلق به مثبت اندیشان مى باشد .

فرزندان ایران : مثبت بیندیشیم

این وبلاگ متعلق به مثبت اندیشان مى باشد .

هیچوقت فراموش نکن؛
اگر حس روییدن در تو باشد;
حتی در کویر هم رشد خواهی کرد...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

تو معلمِ من بودی !

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۰۳ ب.ظ

تمامِ روزهایی که دوستت داشتم و تمامِ ثانیه هایی که دوستم داشتی

تمامِ لحظاتی که عاشقانه کنارم بودی و عاقلانه به من درسِ زیستن می دادی

من تشنه ی حرف هایِ شیرینِ تو بودم و تو ؛

داشتی از من ، آدمِ بهتری می ساختی .

از میانِ صد و بیست و چهار هزار و یک پیامبر ، تو عاشق ترینشان بودی ، 

و رسالت تو ؛

تولدِ منی دیگر از من بود ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
مریم سلیمانی

نظرات  (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل

 

 

 

https://98share.com/